torstai 3. tammikuuta 2013

Tyynyjä

Matot, tyynyt ja verhot.. Kaikki puuttuu vieläkin tästä kodista. Koristetyynyjä olen nyt yrittänyt etsiä - vielä ei ole Sitä Oikeaa löytynyt ;)

H&M:n valikoimaa:


Keltaista haluaisin, mutta nuo eläinprinttityynyt ei ole yhtään minun juttu. Tässä kuvassa keltainen ainakin näyttää oikealta sävyltä, mutta seeprannahkaprintti ei. En pidä myöskään noista eläinten päistä. Minusta ne on jotenkin pelottavan näköisiä ja surullisia. Ja minun kotiin ei kyllä tule sellaisia kuvia, jotka ei kuulu Suomeen - Seepraakaan en ole luonnossa nähnyt :D

Tämäkin kirahvi on niin surullisen ja ankean näköinen:

Nämä raidalliset tyynyt on ihan ok:


Paljettityynyt on ihania, kaikki kimalteleva on "aaaaah":

En vaan oe täysin vakuuttunut siitä, ovatko nuo käytännön kannalta katsottuna järkeviä - lähteekö paljetteja irti? Kevättä kohti mentäessä tuo kimalluskin menettää hienoutensa.. Eli jokin väripilkku ainakin olohuoneen sohvalle, pitää vain jatkaa ahkersti etsintää. Ja mies sanoo minun olevan liian tarkka?? Mistä lie sellaista keksinyt :D

Tällaisen tyynynpäällisen kudoin (joojoo, neuloin olisi oikea verbi, mutta en osaa käyttää tuollaista sanaa, liian hieno sana minun suuhuni :D):



Mutta nyt seuraava tyynyä kutomaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti